Bogata oferta narzędzi do baz danych
Bezpieczna praca zdalna
Wygodne miesięczne rozliczanie za backup

SolarWinds Service Desk

solarwinds-service-desk-logo.jpg

SolarWinds Service Desk to oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania usługami, stworzone, aby usprawnić sposób udzielania wsparcia i dostarczania usług.

Niezależnie od tego, czy jest to małe IT z podstawowymi potrzebami w zakresie ticketingu, czy duże przedsiębiorstwo z rozbudowaną infrastrukturą IT i dojrzałymi procesami, SolarWinds Service Desk został zaprojektowany tak, aby sprostać bieżącym potrzebom z możliwością skalowania i obsługi przyszłych wymagań biznesowych.

Kompletna platforma do zarządzania usługami
Pojedyncza platforma do zarządzania usługami, zasobami IT, konfiguracją i wieloma innymi.
Narzędzie ITIL-ready z funkcjami zarządzania incydentami, problemami, zmianami i wydaniami.
Zaawansowane moduły raportowania do analizy trendów, monitorowania jakości usług i ciągłego doskonalenia procesów zarządzania usługami.

Service Desk dla ery cyfrowej
Większa wydajność agentów i pracowników dzięki natywnej sztucznej inteligencji (AI) i technologiom uczenia maszynowego.
Zarządzanie procesami w organizacji, automatyzacja powtarzających się zadań, zwiększenie efektywności usług oraz wydajności agentów dzięki zaawansowanym silnikom automatyzacji i przepływu pracy.
Opracowane przez zespół weteranów ITSM, którzy rozumieją wyzwania stojące przed zespołami wsparcia IT.





Zapewnij swoim pracownikom obsługę, na jaką zasługują

Kontakty pracowników z działem obsługi klienta za pośrednictwem wielu kanałów, w tym poczty elektronicznej, telefonu, czatu lub portalu serwisowego.
Zarządzanie i mierzenie poziomu umów SLA i satysfakcji klientów (CSAT).
Wygodna skalowalność SolarWinds Service Desk w obrębie personelu, lokalizacji i działów, aby zapewnić spójne standardy obsługi pracowników w całej organizacji.

Łatwiejsze zarządzanie Service Desk
Wykorzystanie mocy chmury dzięki nowoczesnej architekturze SaaS, hostowanej w Amazon Web Services (AWS), aby zapewnić skalowalność w celu zaspokojenia potrzeb różnych branż i rozmiarów organizacji.
Szybkie wdrożenie oraz łatwe wprowadzanie zmian w systemie, aby sprostać zmieniającym się potrzebom biznesowym dzięki konfigurowalnym (nie wymagającym kodowania), intuicyjnym opcjom.


Narzędzie SolarWinds Service Desk występuje w czterech edycjach, różniących się fukcjonalnością: Team, Business, Professional oraz Enterprise.

trial

strona www

Ulotka PL

Klasa sprzętu:

 PC  Serwer  Maszyna wirtualna

System operacyjny:

 Windows 7/8/10  Mac OS X 10.7, 10.8 lub 10.9  Linux
 Windows Server 2008/2012/2016  iOS  Android

Przeglądarka:

 Opera  Safari  Chrome  Firefox  Internet Explorer

Zapraszamy do zakupu produktu:

Formularz zapytania


Masz pytanie dotyczące tego produktu?
Prześlij je za pomocą formularza.
Nasz pracownik udzieli Tobie szczegółowej odpowiedzi na zadane pytania.