Bogata oferta narzędzi do baz danych
Bezpieczna praca zdalna
Wygodne miesięczne rozliczanie za backup

Bezpłatna pomoc techniczna od Acronis

acronis_logo.jpg

Przy zakupie rozwiązań biznesowych z linii Acronis Backup & Recovery 10 otrzymacie Państwo roczny bezpłatny dostęp do programu pomocy technicznej i konserwacji Acronis Advantage oraz prawo do nieodpłatnego uaktualnienia do wersji 11 która powinna pojawić się pod koniec sierpnia 2011.

Ochrona inwestycji
Bezpłatne uaktualnienie do programu Acronis Backup & Recovery 11 z chwilą jego udostępnienia.
Dotyczy następujących produktów:
Acronis Backup & Recovery 10 Advanced Server
Acronis Backup & Recovery 10 Advanced Server Virtual Edition
Acronis Backup & Recovery 10 Advanced Server SBS Edition
Acronis Backup & Recovery 10 Advanced Workstation
Acronis Backup & Recovery 10 Server for Windows / Linux
Acronis Backup & Recovery 10 Workstation
Acronis Backup & Recovery 10 Online
Acronis Backup & Recovery 10 Universal Restore
Acronis Backup & Recovery 10 Deduplication

Teraz dodatkowo 15% oszczędności
Z chwilą wprowadzenia nowych rozwiązań biznesowych cena programu Acronis Backup & Recovery 11 Advanced Server wzrośnie o 15%. Warto zastanowić się nad oszczędnościami i zakupić to rozwiązanie teraz, jeszcze po niższej cenie.

Bezpłatna pomoc techniczna
Do zakupionych produktów wszyscy klienci otrzymują prawo do bezpłatnego korzystania przez pierwszy rok z programu pomocy technicznej i konserwacji Acronis Advantage. Do wyboru są dwa warianty tego programu, dostępnego na zasadzie rocznej subskrypcji:
Acronis Advantage Standard
– Pomoc techniczna w trybie 10 x 5 — od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–18:00 czasu CET
– Kontakt z naszym specjalistą pomocy technicznej przez komunikator internetowy, telefonicznie i pocztą e-mail
– Szybka odpowiedź w przypadku błędów i awarii krytycznych dla działalności firmy (w ciągu jednego dnia roboczego)
Acronis Advantage Premier
– Pomoc techniczna w trybie 24 x 7 (poza normalnymi godzinami pracy dostępna w języku angielskim)
– Kontakt z naszym specjalistą pomocy technicznej przez komunikator internetowy, telefonicznie i pocztą e-mail
– Priorytetowa pomoc techniczna umożliwiająca szybką i terminową obsługę w przypadku krytycznego błędu systemu, z czasem reakcji wynoszącym jedną godzinę