SolarWinds Service Desk to oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania usługami, stworzone, aby usprawnić sposób udzielania wsparcia i dostarczania usług. Niezależnie od tego, czy jest to małe IT z podstawowymi potrzebami w zakresie ticketingu, czy duże przedsiębiorstwo z rozbudowaną infrastrukturą IT i dojrzałymi procesami, SolarWinds Service Desk został zaprojektowany tak, aby sprostać bieżącym potrzebom z możliwością skalowania i obsługi przyszłych wymagań biznesowych.Kompletna platforma do zarządzania usługamiPojedyncza platforma do zarządzania usługami, zasobami IT, konfiguracją i wieloma innymi.Narzędzie ITIL-ready z funkcjami zarządzania incydentami, problemami, zmianami i wydaniami.Zaawansowane moduły raportowania do analizy trendów, monitorowania jakości usług i ciągłego doskonalenia procesów zarządzania usługami.Service Desk dla ery cyfrowejWiększa wydajność agentów i pracowników dzięki natywnej sztucznej inteligencji (AI) i technologiom uczenia maszynowego.Zarządzanie procesami w organizacji, automatyzacja powtarzających się zadań, zwiększenie efektywności usług oraz wydajności agentów dzięki zaawansowanym silnikom automatyzacji i przepływu pracy.Opracowane przez zespół weteranów ITSM, którzy rozumieją wyzwania stojące przed zespołami wsparcia IT.Zapewnij swoim pracownikom obsługę, na jaką zasługująKontakty pracowników z działem obsługi klienta za pośrednictwem wielu kanałów, w tym poczty elektronicznej, telefonu, czatu lub portalu serwisowego.Zarządzanie i mierzenie poziomu umów SLA i satysfakcji klientów (CSAT).Wygodna skalowalność SolarWinds Service Desk w obrębie personelu, lokalizacji i działów, aby zapewnić spójne standardy obsługi pracowników w całej organizacji.Łatwiejsze zarządzanie Service DeskWykorzystanie mocy chmury dzięki nowoczesnej architekturze SaaS, hostowanej w Amazon Web Services (AWS), aby zapewnić skalowalność w celu zaspokojenia potrzeb różnych branż i rozmiarów organizacji.Szybkie wdrożenie oraz łatwe wprowadzanie zmian w systemie, aby sprostać zmieniającym się potrzebom biznesowym dzięki konfigurowalnym (nie wymagającym kodowania), intuicyjnym opcjom.Narzędzie SolarWinds Service Desk występuje w czterech edycjach, różniących się fukcjonalnością: Team, Business, Professional oraz Enterprise.
Wyrażam zgodę na zbieranie, przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych na potrzeby prowadzenia działań informacyjnych i marketingowych przez firmę SOFTWORKS zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 1997 r., nr 133, poz. 883)