Bezpieczne dane firmowe
Acronis Wizjonerem w raporcie Gartnera
Mamy do tego narzędzia
Bezpieczna praca zdalna

Password Hub

devolutions-password-hub-logo.png

Devolutions Password Hub to bezpieczny i oparty na chmurze menedżer haseł dla zespołów. Umożliwia każdej organizacji łatwe i bezpieczne przechowywanie i zarządzanie hasłami użytkowników biznesowych, a także innymi poufnymi informacjami. Oparty na przyjaznym dla użytkownika interfejsie webowym, do którego można szybko, łatwo i bezpiecznie uzyskać dostęp za pomocą dowolnej przeglądarki.

Przechowywanie i zarządzanie hasłami użytkowników biznesowych
W celu ograniczenia rosnącego ryzyka związanego z zagrożeniami wewnętrznymi i naruszeniami danych – a także w celu spełnienia coraz bardziej rygorystycznych wymogów dotyczących audytu i zgodności – organizacje muszą kontrolować i monitorować poufne informacje oraz uprzywilejowany dostęp. Jednocześnie organizacje muszą zachować równowagę między zapewnieniem bezpieczeństwa krytycznych zasobów a umożliwieniem użytkownikom produktywności i wydajności. Password Hub zapewnia to, co najlepsze z obu światów: solidne zabezpieczenia zarządzania hasłami klasy korporacyjnej z intuicyjnym i zoptymalizowanym interfejsem użytkownika.

Bezproblemowa integracja z Remote Desktop Manager
Ponieważ Devolutions Password Hub jest źródłem danych w Remote Desktop Manager, użytkownicy nie muszą uruchamiać obu rozwiązań. Aby zwiększyć funkcjonalność, wydajność i wydajność, Password Hub bezproblemowo integruje się z rozwiązaniem do połączeń zdalnych i zarządzania Remote Desktop Manager. Ponadto Password Hub można rozszerzyć o dwa narzędzia towarzyszące: Devolutions Launcher, który uruchamia zdalne sesje, takie jak RDP i SSH, oraz Devolutions Web Login, który umożliwia użytkownikom automatyczne łączenie się ze stronami internetowymi bez konieczności zapamiętywania haseł.



Główne funkcje narzędzia

Kontrola dostępu oparta na rolach - Zabezpiecz dostęp do haseł o znaczeniu krytycznym, udostępniając dane na zasadzie niezbędnej wiedzy za pomocą kompleksowego systemu kontroli dostępu opartego na rolach.
Infrastruktura prywatna - Password Hub zapewnia każdej organizacji własną bazę danych hostowaną w chmurze.
Scentralizowany magazyn haseł - Przechowuj wszystkie hasła użytkowników biznesowych i zarządzaj nimi w bezpiecznym i scentralizowanym skarbcu.

Uwierzytelnianie dwuetapowe - 2FA dodaje dodatkową warstwę ochrony do kont, jednocześnie zapewniając, że tylko autoryzowani użytkownicy mają dostęp do uprzywilejowanych zasobów.
Generowanie silnych haseł - Wzmocnij ogólne bezpieczeństwo sieci, generując silne i niepowtarzalne hasła oraz zapewniając wszystkim użytkownikom dostęp do prywatnego i zaszyfrowanego magazynu haseł.
Bezpiecznie udostępnianie haseł - Bezpiecznie udostępniaj dane uwierzytelniające konta autoryzowanym użytkownikom i zezwalaj autoryzowanym użytkownikom na dostęp do konta bez możliwości przeglądania danych logowania.

Automatyczne logowanie i autouzupełnianie - Użytkownicy biznesowi mogą automatycznie logować się do witryn internetowych bezpośrednio za pomocą prostej aplikacji internetowej.
Dostęp zawsze i wszędzie - Rozwiązanie oparte na chmurze jest zawsze połączone, synchronizowane i udostępniane w czasie rzeczywistym każdemu użytkownikowi, dzięki czemu mogą oni uzyskać dostęp do haseł, których potrzebują, w dowolnym miejscu i czasie.
Intuicyjny interfejs użytkownika - Przejrzysty i prosty interfejs użytkownika ułatwia użytkownikom biznesowym znalezienie tego, czego potrzebują, kiedy tego potrzebują.

Obszerne dzienniki aktywności - Przeglądaj szczegółowe dzienniki dostępu, aby śledzić wszystkie działania uprzywilejowanych użytkowników.
Raporty administracyjne - Generuj raporty administracyjne, które wskazują, czy użytkownik lub rola została zmodyfikowana.
Śledzenie usuniętych wpisów - Uzyskaj dostęp do raportów historii o wszystkim, co zostało usunięte, i nigdy nie trać informacji o usuniętych wpisach.

Całkowita kontrola dostępu - Administratorzy mogą szybko i łatwo przyznawać, zmieniać lub ograniczać dostęp dla dowolnego użytkownika.
Dodawanie, modyfikacja i usuwanie użytkowników - Administratorzy mogą dodawać, modyfikować i usuwać użytkowników w oparciu o zmieniające się potrzeby i zasady.
Intuicyjny widok administratora i narzędzia - Intuicyjny widok administratora i powiązane narzędzia zostały zaprojektowane, aby pomóc specjalistom IT wykonać więcej w krótszym czasie.

Tryb offline - Połącz się z lokalną kopią źródła danych za pomocą funkcji trybu offline, która jest połączona z Remote Desktop Manager.
Import plików RDM - Importuj pliki z Remote Desktop Manager do skarbca źródła danych Password Hub.
Uruchamianie sesji w RDM - Uruchamiaj sesje zdalne bezpośrednio z Remote Desktop Manager.

trial

strona www

Ulotka ENG

Klasa sprzętu:

 PC  Serwer  Maszyna wirtualna

System operacyjny:

 Windows 7/8/10  Mac OS X 10.7, 10.8 lub 10.9  Linux
 Windows Server 2008/2012/2016  iOS  Android

Przeglądarka:

 Opera  Safari  Chrome  Firefox  Internet Explorer

Zapraszamy do zakupu produktu:

Formularz zapytania


Masz pytanie dotyczące tego produktu?
Prześlij je za pomocą formularza.
Nasz pracownik udzieli Tobie szczegółowej odpowiedzi na zadane pytania.